dijous, 8 de gener del 2009

Un dia com... ara.

.

Buscaré una excusa. Com les busco per no llevar-me. Una igual de bona, però per llevar-me: totes les hores que tindria si no mandrejés tan...

M'he llevat.


He estat llegint una novel·la, comprada ahir d'emergencia a l'estació de tren, gracies a la puntualitat made in RENFE. Es diu Sushi para principiantes. Es fa llegir.

Després he anat a estudiar. He llegit un text sobre tipografia.

Fa temps que em trobo coses sobre la tipografia, i em crida l'atenció. He estat fullejant un llibre sobre tipografia, a la llibreria. Era interessant. Quan acabi els dos llibres que tinc a mig (si no he canviat de idea) el compraré.

Quan l'he tancat m'he adonat d'un pensament que s'havia anat formant a poc a poc mentre estudiava. No se gaire com definir-lo: la calma, la concentració, la precisió, l'aplicació, el present. Tan recurrent; i sempre que hi torno sembla nou.


Al CCCB, al bar, projecten 44 videos en circuit tancat, d'un mateix videoartista.

No els he vist tots. Molts estan filmats a Barcelona. L'altre dia en vaig veure bastants, però avui hi havien un pelmazos que no paraven de fer comentaris estúpids i me'n he anat al cap de tres o 4 videos (i perquè el circuit de videos acababa de tornar on havia començat el dia anterior).


Day off.