dijous, 14 de maig del 2009

Estructures


Em mira i em diu:

- És una qüestió d'estructures. És d'aquelles coses que no cal saber-les. Simplement hi son. Mira aquell; veus com parla? Mira com agafa el colze del altre. El més important per aquest, potser és la política. Ser líder, per exemple. La seva estructura de vida té això a dalt. Mira aquell altre, com riu i gesticula. A dalt de la seva estructura potser hi ha la sociabilitat. I mira la noia d'allà. Veus com va vestida? Potser el més important per ella és l'aspecte. L'aspecte diu coses del interior, a vegades, i del entorn, sempre. I té a veure amb el poder i la sociabilitat. Però no deixa de ser la superficie, es clar... Per aquell potser es la música, i pel d'allà, la família. Aquella potser té alguna obsesió estúpida, i allò esta a dalt de la seva piràmide... I mira, veus aquell d'allà? El que mira el terra, i a dreta i esquerra. Aquell potser no té estructura, i la necessita. De vegades passa, i no és gens agradable. Proablament la trobara, algun dia. Esperem-ho, pel seu bé...

Silenci.

- Tu què hi tens, a dalt de l'estructura?
- Res.
- Però no estas sempre nerviós...
- Jo... sóc diferent.

3 comentaris:

unre ha dit...

clap clap. quina conclusió tan implícita/ambigua..

Toya ha dit...

jo miro cap abaix per no haver de mirar cap adalt. La meva estructura no s'acaba mai i això em fa sentir molt petita

unre ha dit...

(8) actualiza ...