diumenge, 11 de gener del 2009

Casolana i hamburgesa.

.

J'ai fait quoi, aujourd'hui?


Després de buscar al google como despertarse por la mañana; trobar pagines conspiracionistes, concells d'aficionats i d'astròlegs, el més interessant, deia:

Dormim cicles de 90 minuts: programa el despertador per què soni entre dos cicles.

Ha funcionat!

M'he llevat a una hora raonable (per mi). He acabat el treball de teories avans de les sis! Un record. Sempre l'acabo després de les 12 de la nit.

He estat muntant el video de El reflex. És un video que faig per divertir-me. Es una bojeria, mai més rodaré sense planning. Ara admiro la gent que fa documentals.

Com treure deu minuts de tres cintes de 1h? A més la veu de fons que vaig gravar ja fa dies ja no m'agrada. Ni s'enten. I el text tampoc, ja no m'agrada. El tornaré a escriure. I a gravar.



Tinc ganes de un nou projecte, més fresc. Fresc com un husky a la nevera. Al final sempre acabo pensant que he volgut anar massa enllà. Però no ho afirmaré fins que no acabi això. Això, que requereix moltes més hores que les planejades.

Avui estic d'un bon humor incomprensible. Estic feliç i contenta, més que l'habitual. I he estat sola a casa tot el dia! Seran les hormones?

Si? Dons m'és igual. Tot va bé.

Bon vent!